Reklamačný poriadok

  1. Vyplníte reklamačný formulár na tejto stránke
    Potvrdením reklamačného formulára nám odošlete reklamáciu.
  2. Následne Vám príde potvrdenie o zaevidovaní reklamácie na Vami zadanú e-mailovú adresu.
  3. Najneskôr do 14 kalendárnych dní Vás budeme kontaktovať ohľadom stanovenia termínu obhliadky, resp. opravy reklamovaného tovaru
  4. V dohodnutý termín Vás navštívi servisný technik,  ktorý ak to bude možné, odstráni nahlásenú závadu na mieste alebo rozhodne o ďalšom postupe riešenia reklamácie
  5. V prípade, ak nie je možné reklamovaný tovar opraviť na mieste, je zákazník povinný tovar doručiť na najbližšiu pobočku Nova sedačky.
  6. V prípade nepotvrdenia prijatia reklamácie nás kontaktujte e-mailom na info@novasedacky.sk
Informácie o objednávke
Zákazník
Miesto reklamácie
Popis závady