1. Vyplníte nižšie uvedený reklamačný formulár
  2. Potvrdením reklamačného formulára nám odošlete reklamáciu
  3. Následne Vám do niekoľkých dní príde potvrdenie o zaevidovaní reklamácie na Vami zadanú e-mailovú adresu
  4. Najneskôr do 14 kalendárnych dní Vás budeme kontaktovať ohľadom stanovenia termínu obhliadky, resp. opravy reklamovaného tovaru
  5. V dohodnutý termín Vás navštívi servisný technik, ktorý ak to bude možné, odstráni nahlásenú závadu na mieste alebo rozhodne o ďalšom postupe riešenia reklamácie
  6. V prípade, ak nie je možné reklamovaný tovar opraviť na mieste, je zákazník povinný tovar doručiť na najbližšiu pobočku Nova sedačky.
  7. V prípade nepotvrdenia prijatia reklamácie nás kontaktujte e-mailom info@novasedacky.sk