Vyplníte reklamačný formulár na tejto stránke Potvrdením reklamačného formulára nám odošlete reklamáciu.
Následne Vám príde potvrdenie o zaevidovaní reklamácie na Vami zadanú e-mailovú adresu.
Najneskôr do 14 kalendárnych dní Vás budeme kontaktovať ohľadom stanovenia termínu obhliadky, resp. opravy reklamovaného tovaru
V dohodnutý termín Vás navštívi servisný technik, ktorý ak to bude možné, odstráni nahlásenú závadu na mieste alebo rozhodne o ďalšom postupe riešenia reklamácie
V prípade, ak nie je možné reklamovaný tovar opraviť na mieste, je zákazník povinný tovar doručiť na najbližšiu pobočku Nova sedačky.
V prípade nepotvrdenia prijatia reklamácie nás kontaktujte e-mailom na info@novasedacky.sk
Táto webová stránka používa cookies na zlepšenie vášho zážitku. Niektoré sú nevyhnutné pre fungovanie stránky, zatiaľ čo iné nám pomáhajú analyzovať a zlepšovať váš používateľský zážitok. Skontrolujte svoje možnosti a vyberte si.
Ak máte menej ako 16 rokov, uistite sa, že ste získali súhlas od svojich rodičov alebo opatrovníka na používanie nevyhnutných cookies.
Vaše súkromie je pre nás dôležité. Nastavenia cookies môžete kedykoľvek upraviť. Pre viac informácií o tom, ako používame údaje, prečítajte si naše zásady ochrany osobných údajov. Nastavenia môžete kedykoľvek zmeniť kliknutím na tlačidlo nastavení nižšie.
Upozorňujeme, že ak sa rozhodnete zakázať niektoré typy cookies, môže to ovplyvniť váš zážitok zo stránky a poskytované služby.
Základné cookies a služby umožňujú základné funkcie a sú nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky. Tieto cookies a služby nevyžadujú súhlas používateľa podľa GDPR.
Táto webová stránka používa cookies na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania a zabezpečenie správneho fungovania stránky. Pokračovaním v používaní tejto stránky potvrdzujete a prijímate používanie cookies.