Reklamačný poriadok
- Vyplníte reklamačný formulár na tejto stránke
Potvrdením reklamačného formulára nám odošlete reklamáciu. - Následne Vám príde potvrdenie o zaevidovaní reklamácie na Vami zadanú e-mailovú adresu.
- Najneskôr do 14 kalendárnych dní Vás budeme kontaktovať ohľadom stanovenia termínu obhliadky, resp. opravy reklamovaného tovaru
- V dohodnutý termín Vás navštívi servisný technik, ktorý ak to bude možné, odstráni nahlásenú závadu na mieste alebo rozhodne o ďalšom postupe riešenia reklamácie
- V prípade, ak nie je možné reklamovaný tovar opraviť na mieste, je zákazník povinný tovar doručiť na najbližšiu pobočku Nova sedačky.
- V prípade nepotvrdenia prijatia reklamácie nás kontaktujte e-mailom na info@novasedacky.sk
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.